بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.


امروزه با افزایش جمعیت و تغییر شیوه زندگی و گسترش صنعت و از بین رفتن زیستگاه های طبیعی ، تامین آب آشامیدنی سالم و عاری از آلودگی ها به یکی از چالش های اصلی زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است که پیش بینی ها حاکی از آن است که تامین آب سالم در آینده ای نه چندان دور به بحران فرا منطقه ای دنیا تبدیل خواهد شد.

آب مهم ترین نیاز بدن انسان است که در تمامی روند حیاتی بدن دخیل است.

از مهمترین وظایف آب در بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–  آب سموم بدن را از طریق تعریق و ادرار دفع می کند.

–  با افزایش عملیات آبرسانی به سلول های بدن ، گردش خون افزایش می یابد (فشار خون متناسب )

–  آب سالم و عاری از املاح و میکروب خطر ابتلا به بیماری های گوارشی و سنگ کلیه و روده ای را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

–  آبرسانی به سلولهای پوستی ( کمبود آب باعث تیرگی ، چین و چروک و خشکی پوست  خواهد شد)

–  تاثیر بر رشد کودکان و نوجوانان.

–   تامین املاح مورد نیاز بدن.

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

بدن انسان همواره در حال از دست دادن آب به روش های مختلف است و برای جبران این کمبود،نیازمند نوشیدن آب به مقدار کافی می باشد زیرا تمام فعالیت های بدن به آب وابسته است.

در صورت مصرف آب ناسالم و آلوده افراد در معرض آسیب های گوارشی ، ناراحتی های عصبی ، سرطان ، بیماری های کلیوی و وبا و… قرار خواهند گرفت.

بسیاری افراد تصور می کنند که چون آب در تصفیه خانه های شهری پاکسازی و تصفیه شده است دیگر نیازی به دستگاه های تصفیه آب خانگی نیست ، در حالیکه این تصور کاملا غلط است.

تصفیه آب اصولی (از بین بردن کلیه املاح مضر و آلودگی های میکروبی ) یکی از کارهای بسیار پر هزینه برای دولت هاست، به همین دلیل این کار بصورت کاملا ساده و با روشهای منسوخ انجام می پذیرد در این حالت علاوه بر اینکه املاح مضر بطور کامل از بین نمی روند، از آلودگی های میکروبی خطرناک  نیز در آب باقی می مانند. درضمن به دلیل فرسودگی سیستم آب رسانی شهری و جنس فلزی لوله ها ،مقدار قابل توجهی از فلزات اکسیده شده ناشی از پوسیدگی ، آب آشامیدنی تصفیه شده شهری را آلوده می کنند .

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

در هیچ یک از کشورهای توسعه یافته از آب لوله کشی شهری برای آشامیدن استفاده نمی شود ، در واقع آب شستشو  استحمام و … از آب آشامیدنی بطور کامل تفکیک شده است.

کی از بهترین و مطمئن ترین راه های سالم سازی آب آشامیدنی استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی برای خانواده بصورت مجزا می باشد.

این دستگاه ها در مدل های گوناگون با کاربردهای مختلف و با قیمت های مناسب در بازار بفروش می رسد.

دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری (۶ مرحله ) شامل فیلتر گیاهی بوده که در قالب فیلترهای نانوفیلتراسیون و فیلترهای تهیه شده از پوسته نارگیل و با قابلیت اضافه نمودن املاح مورد نیاز بدن (کلسیم ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن و …) می باشد.

هزینه دستگاه های تصفیه آب خانگی در برابر اهمیتی که برای سلامت ما انسانها دارند بسیار ناچیز بوده و به راحتی قابل خریداری می باشند همچنین مکانیزم عملکرد این دستگاه ها چندان پیچیده نیست به همین دلیل به ندرت دچار خرابی می شوند.

یکی دستگاه تصفیه آب خانگی تا مدت های طولانی بدون آنکه برای آن مشکلی پیش بیاید کار کرده و آب سالم برای شما تولید می کند تنها کاری که شما باید بعد از مدت تعیین شده انجام دهید انجام سرویس های دوره ای و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب بمنظور جلوگیری از آلودگی فیلترهای استفاده شده می باشد .

نصب و سرویس و تعویض فیلترهای تصفیه آب خانگی برای عملکرد هرچه بهتر و کامل تر دستگاه در سریع ترین زمان ممکن توسط کارشناسان شرکت انجام می گیرد و حتی هزینه خرید دستگاه و یا تهیه فیلتر ها پس از نصب و راه اندازی کامل از شما دریافت خواهد شد.

بیش از ۷۰ % از حجم بدن مارا آب تشکیل می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید